Share/Bookmark

2girls1cup - cel mai scarbos lucru din lume!!

1 comment
Ma uitam pe net si eu ca tot omul acum cateva zile, si navigand prin paginile youtube-ului tot vedeam filmulete intitulate ceva de genul `my reaction to the two girls one cup video`. Curios de fel, incep sa caut pe youtube 2 girls one cup video dar nimic… pana la urma reusesc sa gasesc filmuletul si tot ce pot sa va spun este ca este unul din cele mai scarboase chestii care le-am vazut in viata mea.
Filmuletul este extrem de scarbos, iesit din orice limita, trebuie sa iti lipseasca jumatate din creier ca sa poti face ce fac tipele alea in filmuletul in cauza.
Mai jos am atasat un filmulet catre una dintre reactiile unora care au aprins camera sa-si surprinda gesturile atunci cand se  uitau la filmul monstru. Iti sugerez sa te uiti la reactii si nu la filmul in cauza.

1 comment

Anonim : 4 aprilie 2012 la 00:49

Ohhhh !! M-am uitat la video!! Mananca rahat;voma !!Cel mai scarbos lucru care l-am vazut pana acum! Alea nu sunt sanatoasee!!!

Ce e asa de fascinant sa mananci rahat si voma???Cele mai proaste fete alea is ! :-&

Trimiteți un comentariu

HOME | ABOUT

Copyright © 2011 MrCyoco | Powered by BLOGGER | Template by 54BLOGGER